lullaby in black & white


summercase by Atka Kevlarsjal
Juliol 16, 2008, 10:38 pm
Filed under: música | Etiquetes: , , , , , , , ,

Aquesta entrada em fa una mica de vergonya, però estic molt il·lusionada i ho he de compartir. Una mica més i se’m passa per alt que els Shout Out Louds – uns dels meus grups de pop preferits,i a més suecs – toquen a Barcelona. Per sort ho he pescat a la tele, i en 10 minuts ja estava tot arreglat i l’entrada al Summercase comprada. Val a dir que a més d’ells toquen aquest dissabte, entre d’altres, Antònia Font, Mogwai, i els Kaiser Chiefs. I molts d’altres, és clar, però aquests són els (meus) bons! Us deixo uns vídeos de les cançons preferides:


Shout Out Louds – Time Left for Love


Mogwai – Friend of the Night


Antònia Font – Wa Yeah


Kaiser Chiefs – I predict a riot

Bufa, quins directes. Estic emocionadíssima, en sèrio 😀 Sé que algun “gafapastas” (de bon rollo) potser li agraden alguns dels grups, i que a algun “gafapastas” camuflat de rural em maleirà per no anar a veure els Sex Pistols, que també toquen. A veure què n’opineu els altres. Per cert… pretenc endur-me la càmera de vídeo!

Anuncis

5 comentaris so far
Deixa un comentari

Que cabrona, gafapasta camuflat! :-DDD Igual vaig a l’Iposa a dinar, avui 😀 O a fer un plat al Patoloco 😀

Comentari per xarxes

Com que els Sex Pistols toquen? S’han reconciliat? Han canviat de baixista???

Un grup guai i suec. Ai…

Comentari per Ciceró

A partir d’ara volem una crònica!!!

Comentari per Ciceró

el gafapasta s’ha donat per aludit. Que cabrona quina sort. el summercase és massa car per mi…

Comentari per Marc

M’heu dit cabrona dues vegades… hauré de replantejar la meva política d’amistats? 😉

Comentari per Atka Kevlarsjal




Deixa un comentari

