lullaby in black & white


3, 2, 1… acció! by Atka Kevlarsjal
Juliol 12, 2008, 1:59 pm
Filed under: cinema, fotografia, viatjar | Etiquetes: , , , , , ,

Tenia aquesta entrada pendent de fa més d’un mes. El darrer cop que vaig estar a París vaig acompanyar el meu amic Romain a la seva feina. Treballa projectant pel·lícules al cinema municipal de Pantin. Les tres hores que vaig estar passejant per la sala de projeccions se’m van passar en un moment, de tantes coses interessants que hi havia. Mai no havia vist com es projecten les pel·lícules! La càmera treia fum quan vam marxar!

Al cinema municipal de Pantin hi projecten pel·lícules alternatives – és una mica com els Verdi – a un preu més que raonable. Tot i així la gent no hi va gaire, perquè prefereixen anar a les estrenes del centre de París. És una llàstima!

Aquestes fotografies són una mica diferents de les que acostumo a penjar, més aviat d’exteriors. M’agradaria que me’n donéssiu la vostra opinió. Si les voleu veure més ampliades, són aquí.

5 comentaris so far
Deixa un comentari

M’he recordat, com no, de Cinema Paradiso…. 🙂 Bones fotos, Marina! M’agrada molt la segona, ón es veu la peli projectada al fons

Comentari per Chorche

Una pregunta geek… però les pelis se projecten (encara) en analògic? Jo pensava que ja havia passat a la història. Voto per la primera foto i també per la tercera, que no ´se què és 😉

Comentari per xarxes

Chorche, m’alegro que t’agradin! No sé quina és aquesta pel·lícula que dius!

Natxo, sí que es projecten en analògic. El digital no ha arribat ni molt menys a la qualitat de l’analògic, així que encara va tot amb aquestes màquines. I que duri, perquè tenen molt d’encant!

Comentari per Atka Kevlarsjal

La millor foto és la de les bobines apilades… m’encanta! Quina sort que tens, poder visitar un amic teu que projecta pelis en un cine municipal de París!

Comentari per Marc

M’agraden molt aquestes fotos, són molt bones i d’altres que no has penjat tb. Podem començar la selecció per aquí, aquesta està fàcil! I procuraré dedicar algunes neurones més a ajudar-te a ordenar la resta, promès 🙂

Comentari per kris




Deixa un comentari

