lullaby in black & white


no avorrir-se el cap de setmana II by Atka Kevlarsjal

un disc… en la meva línea guitarreta-depressiva que tant agrada als companys de feina, m’està agradant moltíssim el penúltim disc de Bright Eyes, “Cassadaga”. Més variat que els anteriors i amb estil propi.

un còmic… començo aquesta nova categoria amb Persépolis, un dels còmics que més han fet parlar en els últims mesos, sobretot a partir que França en presentés la versió animada als Òscars. És una obra autobiogràfica d’una noia iraniana, que narra els fets succeïts al seu país en forma de vinyetes en blanc i negre. Norma Editorial el publica en català.

una pel·lícula… la setmana passada no l’altra vaig veure “Al otro lado“, una coproducció turco-alemanya dirigida per Fatih Akin que em va agradar moltíssim. No dec ser l’única, porta més de dos mesos en cartell als Verdi!.

una activitat… ja fa mesos que a la Fundació Miró exposen nous artistes japonesos, i com que sóc una indecisa crònica encara no he anat a cap d’elles. Evidentment ara me’n penedeixo, i tonc remordiments, com toca. Encara sóc a temps d’anar a veure l’última, “La poesia de l’estranyesa“, de Kohei Nawa. També pot ser una bona pràctica per fer pràctiques de dibuix.

nullun llibre… estic acabant (té només tres capítols, s’acaba ràpid) un llibre de l’escriptor islandès Sjón, “El zorro ártico”. Pertany a la col·lecció “Letras Nórdicas“, de literatura escandinava, que no coneixia i que em vaig alegrar enormement de descobrir, ja que permet anar treien el cap per la literatura dels diferents països nòrdics. L’edició, a més, és cuidada, cosa que alguns detallistes encara agraïm (això és un retret indirecte als editors en català d’Orhan Pamuk, per si no quedava clar…).

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

