lullaby in black & white


no avorrir-se el cap de setmana by Atka Kevlarsjal

Aquest és el meu propòsit de cada cap de setmana. No sé si és que sóc una mica addicta a la feina, o als viatges, o a tot plegat, però últimament o tinc els caps de setmana molt ocupats o tinc la sensació que m’avorreixo. Em desagrada especialment el diumenge, perquè tot funciona a mig gas… Així que intentaré fer algunes propostes per el cap de setmana, per aplicar-me a mi mateixa i per qui, com jo, no toleri bé tenir més d’una hora lliure…

un disc… estic recuperant C’était ici, d’Yann Tiersen. Una recopilació de directes impagables d’un dels meus músics preferits. Pels qui no el conegueu – mal fet! – es tracta d’un bretó que toca el piano, el violí, l’acordió,… i tot bé. Un bon partit, sens dubte!

una pel·lícula… aquest cap de setmana toca repetir Amélie, per localitzar les escenes on hi surt París per anar preparant l’excursió de la setmana que ve.

una activitat… demà commemoren al Parc de l’Estació del Nord el 60è aniversari de la Naqba, l’ocupació de Palestina. El programa és el següent:


10:30h Presentació de l’acte a càrrec de les entitats organitzadores (escenari)
11h Actuació de Pallassos Sense Fronteres (escenari)
12:30h Conta contes Palestins (carpa)
13:30h Tallers: – Cuina palestina
– Petit taller de dansa palestina ‘Dabke’
14:30h Dinar palestí a una zona habilitada (carpa)
16h Performance sobre territoris ocupats (escenari)
17h Taula rodona amb les organitzacions i moviments socials que participin de la jornada. Espai obert i interactiu amb el públic general (carpa)
19h Música amb ‘GADJO’ (escenari)
20h Concert del grup ‘Cesc Freixas i la banda’
22h Cloenda de l’acte.

un llibre… estic enganxada (i per desgràcia ja no en queden gaire pàgines…) a Istanbul, ciutat i records, del premi nobel turc Orhan Pamuk. És la meva manera de mantenir una mica el contacte amb Turquia. D’il·lusions també es viu, i jo en sóc experta a més a més.

3 comentaris so far
Deixa un comentari

Que xulo tenir algunes idees clares, per exemple, en relació amb Palestina… Jo m’acabo de llegir Les croades vistes pels àrabs, on s’explica la visió àrab de la història d’Orient mitjà, i no pot deixar de sobtar-me la gràcia que té tothom sempre a oblidar les pròpies malifetes.

Comentari per fxvila

Al final què vas fer?

Comentari per Natxo

@Fxvila, pinta bé aquest llibre!

@Natxo, tu preguntes amb malícia, eh 😛 🙂 Doncs no vaig mirar Amélie (demà al matí a correcuita) i vaig fer tota la resta. Per ser una incomplidora de bons propòsits compulsiva no està gens malament!

Comentari per Atka Kevlarsjal




Deixa un comentari

