lullaby in black & white


orient, occident i ankara by Atka Kevlarsjal
Mai 7, 2008, 9:59 pm
Filed under: fotografia, viatjar | Etiquetes: , , , ,

La setmana que vaig estar a Ankara, capital de Turquia, va ser molt especial. Després d’uns dies donant voltes a tot el què hi vaig viure, no se m’acut cap entrada de bloc que faci justícia. M’he quedat amb ganes de més. Potser aquestes fotografies us desperten la mateixa curiositat que a mi m’ha despertat la ciutat i el país.

Aquestes són de la part antiga de la ciutat, que rodeja el castell que corona la ciutat. Enfilada dalt del mur del castell, i sense res més alt que jo, vaig sentir que podria passar hores i hores contemplant aquella infinitud de cases, casetes, minarets i carrerons.

Anuncis

6 comentaris so far
Deixa un comentari

Quina passada de fotos! M’han encantat! Wow!

Comentari per Arqueòleg Glamurós

Visca! Feia molt que esperava una entrada al bloc. Potser hauríem de discutir amb en Tusón si una imatge no val més que mil paraules o sí. I si ho rebat hi ha cinc fotos, bé, cinc aquí, perquè en devies fer tres-centes mínim (i tenc en compte que ara en fas menys)!!!

Bé, res, això.

Besades!!!

Comentari per Ciceró

Ja era hora! Avui he agafat els cascos CUSC XD Els has enyorat? Suposo que d’estes fotos en sortiran pintures… ues aquarel·les potser?

Comentari per Gemma

Que tard que et llegeixo…maques les fotos, però podrien contrastar amb el que jo vaig veure quan hi vaig anar: un centre financer sense particularitats històriques, o sigui un no-lloc. Tens fotos? jo hi vaig anar a l’era de les fotos químiques.

Comentari per Marc

Arqueòleg Glamurós Moltes gràcies!
Cice Veig que no has sigut gaire destructiu amb aquesta entrada 😉
Gemma Això de les aquarel·les, estic com desmotivada últimament. Vaig a trompicons. Però suposo que alguna cosa en sortirà, sí 🙂
MarcTinc fotos del centre sense particularitats històriques, també. Tot i que em nego a aplicar-hi això de no-lloc: la gent també fa el lloc, i el centre té un ambient especial, encara que no sigui fruit dels edificis històrics…

Comentari per Atka Kevlarsjal

M’agraden molt. Em van sorprendre, ja t’ho vaig dir. Se suposa que Ankara no val res i en canvi no diria el mateix després de veure les fotos.

Comentari per Andreu




Deixa un comentari

