lullaby in black & white


més “he lays in reins” by Atka Kevlarsjal
Març 29, 2008, 5:07 pm
Filed under: música | Etiquetes: , , , , ,

Seguim amb les obsessions musicals 🙂 Ahir al Youtube vaig trobar una altra versió de “He lays in reins”, una de les cançons més boniques i hipnòtiques d’Iron & Wine, i de la que al ja us en vaig penjar el vídeo d’una gravació en directe. Ara n’he trobat una altra versió.

Quan jo vaig anar al concert a Barcelona, en Sam Beam tocava amb molts músics, i va ser genial. Però aquests vídeos en què només s’acompanya de la guitarra són especials. No crec que vingui per aquí a fer una gira així. En això sí que tinc enveja als nordamericans, que tenen alguns dels meus grups preferits tant a mà!

1 comentari so far
Deixa un comentari

[…] Avui, hi ha hagut un tercer pas, diferent als habituals: fer-ne una mena de còmic. He escollit “He lays in the reins”, que últimament ocupa els primers llocs del top-five personal. Almenys això no molesta els […]

Retroping per Intent de còmic: “He lays in the reins” «




Deixa un comentari

